حضور مقتدرانه مردم نمادی از مشروعیت نظام است
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از حزب موتلفه اسلامی، این حزب با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) ، از تمامی ملت جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت كرده و افزوده است،با نمایش 'وحدت كلمه ملی ' نماد قدرت و اقتدار ملی را در برابر توطئه جویان مستكبر به نمایش بگذاریم.

در این بیانیه تاكید شده است : بیست و دوم بهمن ماه یوم الله پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بود كه ضمن قطع شدن دست مستكبران از دامن ملت ایران، نظامی جدید با حرفی نو به میدان آمد كه طنین آرمانهایش امروز از خاورمیانه تا قلب اقتصادی آمریكا شنیده می شود.

این بیانیه تصریح كرده است: وضع آشفته جهان در این روزها نشان می دهد مردم جهان فهمیده اند كه دیگر كاپیتالیسم و لیبرالیسم نمی تواند آنها را از سراشیبی سقوط نجات دهد و این احكام الهی است كه انسان ها را به سعادت می رساند.

این بیانیه ادامه می دهد : عظمت امروز جهان اسلام بی شك دردرجه اول مرهون موجد این انقلاب بزرگ ،امام خمینی (ره ) است كه با نفسی مهذب برای اعتلای كلمه حق قیام كرد و از ابهت پوشالی مستكبران نهراسید و در گام دوم مدیون تدبیر و هوشمندی خلف صالح امام خمینی است .

در این بیانیه تصریح شده است : این عظمت حاصل نگردیده است مگر بر اساس فلسفه سیاسی 'ولایت فقیه ' كه در میانه سردرگمی بشر میان نحله های فكری كار آمدی خود را به اثبات رساند .

بیانیه این حزب تاكید می كند : اینك این نظریه توانسته است از گردنه توطئه های مكرر و دسیسه های قدرت های سلطه جو انقلاب اسلامی را به سلامت عبور دهد و پس از پشت سر گذاردن جنگ هشت ساله، جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و نبرد اقتصادی، میوه انقلاب اسلامی را می توان در بیداری اسلامی مشاهده كرد.

سیام **1708 1418





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: